لیپوساکشن , هزینه , قیمت , عوارض و مزایای عمل لیپوساکشن

شنبه 19 اسفند 1396
12:49
بهزاد مقتدر

لیپوساکشن , هزینه , قیمت , عوارض و مزایای عمل لیپوساکشن

لیپوساکشن , جراحی لیپوساکشن , قیمت و هزینه جراحی زیبایی لیپوساکشن , عمل لیپوساکشن برای زیبایی شکم , پهلو , ران ها : در بدن اکثر ماها چربی های هست که با ورزش های سنگین و حتی رژیم های سرسخت هم از بین نمی رودو وجود این چربی ها باعث بروز مشکلاتی میشود. این چربی ها ظاهر نامناسبی به تناسب فرد می دهد از بین بردن این چربی ها به روشی جز ورزش نیاز دارد امروزه لیپوساکش شایع ترین روش برای رفع این چربی های اضافه است در روش لیپوساکشن که بدون برش جراحی صورت می گیرد دستگاه با قدرت مکش بالا چربی های نامطلوب را از مکان های خواسته شده مثل شکم، پهلو، چانه، گردن برمی دارد. پس تنها راه خلاصی از شر این توده های چربی لیپوساکشن است.

لیپوساکشن


افرادی که برای فرم دادن به پهلو و تخت کردن شکمشان راه های مختلفی را امتحان کرده اند می توانند با این لیپوساکشن به نتیجه دلخواه خود برسند.

کاهش تعداد سلول های چربی با جراحی زیبایی شکم

افرادی هم هستند که به طور ژنتیکی چاق هستند و از چربی های اضافی رنج میبرند. کسانی که برای لیپوساکشن داوطلب هستند باید شرایط این روش را دارا باشند و فقط رویای دور از ذهن نداشته باشند که ناممکن باشد مثلا وزنشان از حد نرمال کمی بیشتر باشد و روش های مختلف نظیر رژیم های مختلف را امتحان کرده باشند اما چربی ها همچنان باقی مانده باشد باید دارای سلامت عمومی کامل باشند و هیچ بیماری خاصی نداشته باشند. باید از نظر مشکلات پوستی هم کاملا در سلامت باشند در غیر اینصورت احتمال بروز مشکل در پوستشان وجود دارد.

در این روش لیپوساکشن ، سن فرد برای این روش چندان مهم نیست، ولی ب باید به این نکته مهم توجه داشت که پوست افراد سالمند، قدرت کشسانی کافی را ندارد و ممکن است نتیجه کار چندان مطلوب به نظر نرسد و به درستی نتیجه ندهد.

بهتر است همیشه در هر عمل با مشاوریا پزشک متخصص خود مشورت کنید در این صورت دکتر روش های جراحی و نوع چربی شما را به طور کامل شرح می دهد و با آگاهی بیشتری این روش چربی کشی را انجام می دهید.

همانظور که می دانیم با افزایش وزن سایز توده های چربی انباشه در بدن هم حجیم تر می شود و با لیپوساکشن حجم و اندازه چربی ها کم میشود. در این روش تا زمانی که وزنمان افزایش پیدا نکرده باشد هیچ تغییری در بدنمان ایجاد نمیشود و چربی های شکمی دوباره حجیم نمیشوند اما باید حواسمان به برنامه غذایی و فعالیت های ورزشی باشیم . باید به این مسِله هم توجه کرد که برجستگی های سطحی پوست با روش لیپوساکشن برطرف نمی شود و علامت های کشیدگی پوست با این روش از بین نخواهد رفت
جراحی زیبایی لیپوساکشن روشی برای کاهش وزن نیست. اگرچه تاثیرات آن بر ظاهر شما قابل توجه است اما وزن واقعی چربی برداشته شده نسبتا اندک است.

نواحی انجام لیپوساکشن

چربی های تمام نواحی بدن را نمی توان با عمل لیپوساکشن برطرف کرد . و تنها برخی از نواحی برای این کار خیلی بهتر جواب می دهند که در تصویر زیر می توانید کاملا مشاده نمایید:

نواحی عمل لیپوساکشن

نتایج جراحی لیپوساکشن

بیشتر مواقع از بین بردن چربی با روش لیپوساکشن به صورت سر پایی انجام میشود، دوران نقاهت بسیار کوتاه مدت خواهد بود. اکثر این افراد بعد از عمل لیپوساکشن چند روز بعد از عمل می توانند سرکار بروند و ظرف سه هفته کاملا فعالیت های عادی خود را انجام دهند؛ و این خیلی طبیعی است شاید فقط برای چند هفته ممکن است تورم، درد و ناراحتی در ناحیه مورد نظر که چربی تخلیه شده وجود داشته باشد. البته این نکته هم باید توجه داشته باشید که دوران نقاهت به حجم چربی برداشته شده و محل تجمع چربی بستگی دارد به ظور معمول تورم تا ۴ هفته به طور کامل رفع میشود و می توانید نتیجه که گرفته اید به زندگی ادامه دهید نتیجه جراح یتا زمانی که افزایش وزن شدید نداشته باشید تغییری نخواهد کرد.

در راجب خطرات و عوارض احتمالی این روش هم می توان به عفونت و تغییر رنگ پوست اشاره کرد این میزان به مدت طول عکل و اندازه نواحی که چربی تخلیه میشود بستگی دارد با انتخاب یک پزشک ماهر این عوارض راهم شاهد نخواهید بود

رعایت کردن رژیم غذایی پس از لیپوساکشن بسیار در نتیجه تاثیرگذار خواهد بود، بیماران برای کاهش تورم ها باید از مصرف غذاهای پرنمک و چرب پرهیر کنند، استفاده از مواد فیبردار تاثیر به سزایی در پیشگیری از یبوست دارد بنابراین توصیه می شود برای اینکه پس از لیپوساکشن به یبوست مبتلا نشوید از رژیم غذایی پر فیبر استفاده نمایید، هم چنین اشخاصی که در نواحی ران یا شکم دچار چاقی هستند فعالیت های منظم خود را ادامه دهند تا از انباشت چربی در دیگر نواحی که ساکشن نشده هم جلوگیری کنند..

اغلب مردم که اطلاعات کافی راجب این روش ندارند بر این باورند که روش لیپوساکشن یک عمل پرخطر و دردسر ساز است ، اما امروزه با فراگیر شدن این روش کم کم این باور غلط از بین رفته و بر تعداد داوطلبان انجام لیپوساکشن جهت جراحی زیبایی شکم افزوده شده است.

هزینه عمل لیپوساکشن

برای هر نوع عمل زیبایی بسیاری از معیارها مد نظر قرار میگیرد . همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم لیپوساکشن یک جراحی زیبایی و پلاستیک است که موجب از بین بردن حجم زیادی از چربی های موجود در بدن فرد است . لذا می توان گفت مهمترین معیار در تعیین هزینه می تواند وسعت ناحیه درمان باشد. بطبع هر چه میزان چربی زیاد باشد هم عمل زمانبر خواهد بود و هم اینکه هزینه بالایی خواهد داشت.

عمل لیپوساکشن

یکی دیگر از معیارهای تعیین هزینه برای لیپو ساکشن حساسیت جسمانی فرد است . معیار های دیگری مانند اینکه در کدام کلینیک زیبایی این عمل انجام می شود نیز تاثیر گذار خواهد یود.

لذا پیشنهاد ما این است که قبل از انجام عمل زیبایی لیپوساکشن حتما تحقیقاتی در این مورد انجام دهید. هر متخصص زیبایی شاید قابلیت انجام این عمل را داشته باشد ولی خوب می دانیم که هر پزشک زیبایی در یک کار مهارت بسیار بالایی را دارد . یکی در پروتز لب شهرت دارد , یکی در عمل زیبایی بینی , و دیگری در سایر عمل های زیبایی و…


[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلینیک زیبایی پوست و مو , کلینیک لیزر مو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]